Friday, February 18, 2011

anak oh anak...

td pas abis niaga kat kafe kmtj, aku adik aku dgn en. suami mcm biasa la g buang sisa makanan kat tempat pembuangan sampah belakang pasar besar pontian tu... ms kete tgh benti dan en. suami campak sampah dlm tong tu, dia ade ckp dgr bunyi ank kucing... yg adik aku ni pun ckp perkara yg sm.. aku pn excited turun dari kete tuk tgk ank kucing yg diaorang ckp tu..

Ya Allah, comelnye... yg sekor tu mate blum terbka lg tp duduk diam.. aku menggagau cari sekor lg yg bising mengigau... mn??? rupenye bwh kete.. aku amik dua2 ekor ank kucing dgn niat nk bela.. tp en. suami dgn adik aku kate ade lg sekor.. aku minta en.suami kutip.. dh ade 3 ekor ank kucing yg nk aku dgn en. suami bela.. baru je gerak kete tuk balik, mate aku terpandang seekor kucing betina yg asyik sgt tgk kiteorg lalu.. aku pn ckp dgn en. suami 'bang, jgn2 tu mak ank2 kucing ni.. kite pulangkan semule la..' en. suami pn letak ank2 kucing tu dlm kotak yg terbuang dan bubuh kat tempat yg lebih selamat...

haiiii... baru nk berangan bela kucing dgn en. suami... dan en. suami ckp 'x pe la, next time kite amik ank kucing yg x de mak yeeee...' hehehe..

tu la dia.. anak oh anak... ank kucing....

No comments:

Post a Comment